Vi søger en talstærk kassererassistent

Kender du en økonomistuderende (eller lignende faglighed), der har flair for tal og et køligt økonomisk overblik? Vi søger en frivillig kassererassistent hurtigst muligt med henblik på at overtage rollen som kasserer i april 2015.

Jobbet omfatter månedligt at føre regnskab og betale regninger (ca. 6 timer/måned). To gange om året skal der udbetales omkostningsgodtgørelser (10-15 timer), og der lægges budget én gang om året (3 timer). Årsbudgettet supporteres også af AGFs hovedkontor og hovedkasserer.

Derudover er der ad hoc-opgaver i samråd med bestyrelsen ved events og samarbejder. Der er månedligt bestyrelsesmøde, hvor der aflægges status til bestyrelsen – et øvrige engagement i foreningens udvikling er der naturligvis også muligt, men ikke en forventning fra start.

Man er således økonomiansvarlig i en forening med 800 medlemmer i tæt samarbejde med en ung, innovativ bestyrelse – økonomien er sund, og der forelægger drejebog for rollen samt 5 måneders løbende overgang til fuldt ansvar.

Er du interesseret i at vide med om denne mulighed for få økonomisk erfaring i en frivillig organisation, så kontakt kasserer, Camilla Rands, på mail: camilla.rands@gmail.com.
Vi modtager ansøgninger til stilling inkl. en kort motiveret ansøgning og erfaringsoverblik per mail: info@agfgymnastik.dk18012015 Kassereropslag